dilan

dilan
@dzeze
... belki yeni bir uçuruma sürüklenecek, başkalarının bağımlılık dediği şeyin içine yuvarlanacak, belki de bir yüceliğin içinde kaybolacağım. Bilemiyorum, bilmek de istemiyorum. Çünkü ancak yazgısını bir sır gibi yaşayanların gerçek anlamda hayatta olduğuna inanıyorum.
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Açık denizde susuzluktan ölen biriydim sanki.
Oysa şimdi eve dönmek olmazdı, alışıldık hayatıma sakın ola dönmemeliydim!
İyinin ve kötünün insanda yarattığı hazza ait ne varsa ilk kez hissettim ama nerelere ulaştığımı asla anlayamayacaksınız, beni tanıyamayacaksınız. Ey insanlar, benim sırrımdan öylesine habersizsiniz ki!
Olan bitenler çok tuhaftı, öylesine açıklanamaz, öylesine garipti ve bundan sonra olanları nasıl tarif edeceğimi bilemesem de kendimi sonradan bir şeylere inandırmaya çalışmadığımdan emindim.