ellie

BU BİR NEFRET YORUMUDUR.
3/10
·692 syf.··
2024 1. kitabı
·
304 günde okudu
·
Okunma: 08 Şubat 2024 03:57
BİR YILDA BİTİREBİLDİĞİM BENİ READING SLUMP'A SOKUP SOKUP ÇIKARAN KİTAPTIR KENDİSİ. Tek kelimeyle NEFRET ettim bu kitabı okumaktan. Kitaba başladığım ve bitirdiğim tarihler arasında kendi karakter arc'ımı tamamladım desem yeridir. O kadar zamanımı aldı açıkçası. Hatta bir ara bu kitabı okumasam seri genelinde bir eksiklik yaşar mıyım diye araştırmalar bile yaptım fakat spoiler yiyip daha da kendimi kitaptan soğutmamak için oturdum başına bitirmek için çırpınıp durdum, en sonunda başardım. Tatmin oldum mu? Hayır. Beğendim mi? Hayır. Yeni karakterler beni mutlu etti mi? Eh işte. Kitaptaki olaylar "aman yarabbi neler oluyor" düzeyinde miydi? Hayır. Bu seriyi tekrar okuyacak olursam bu kitabı okur muyum? Kesinlikle hayır. Şafak Kulesi Sarah J. Maas
Şafak KulesiSarah J. Maas · Dex Kitap · 20191,510 okunma
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
kitap karakteri benden sır saklıyor HELP!
7/10
·700 syf.··
2023 8. kitabı
·
5 günde okudu
·
Okunma: 10 Nisan 2023 00:00
4. Kitaptan sonra temposunu hiç eksiltmeyen aksine daha fazla arttırıp beni bir öldürüp bir dirilten harika bir kitaptı. İlk 100 sayfada tanıştığımız ve yazarın yüzümüze tokat gibi çarptığı Darrow karakteri beni kitapta en çok etkileyen şeylerden biriydi. Adam başımızdan aşağı resmen kaynar sular döktü ve aslında Aelin'in henüz sandığı kişi olmadığını bize gösterdi. Ardından Rolfe'un çektiği rest ve Aelin'in o müthiş zekasını kullanarak yaptığı ardından da az kalsın eline yüzüne bulaştıracağı planı da eklemem gerek. Kitapta en rahatsız olduğum şey Aelin'in biz okurlardan bile gizleyerek yaptığı planlardı. Serinin önceki kitaplarında bunu yapıyor muydu hatırlamıyorum ama bu kitapta inanılmaz sık bir şekilde bunu yaşıyoruz. Bunları neden kimseyle paylaşmıyor onu da anlamış değilim. İnsanlardan yemediği laf, işitmediği hakaret kalmayana dek ketumluğunu koruyup bizi bile delirtecek seviyeye getirdikten sonra olayları patlatıp karakterleri gereksiz bir "Allah beni kahretsin ben neler dedim ama kız aslında neler yapmış taş olaydım da ağzım kırılaydı da bunları demeyeydim" psikolojisine sokuyor. ÖZELLİKLE AEDION. Artık genaraline generalliğini yapması için bir fırsat mı versen diyorum hani :)))) Kitabın son yüz sayfası zaten tamamen bundan oluşuyor. Nerede, ne zaman ve nasıl olduğunu bilmediğimiz bize sadece 2 3 paragrafla anlatılan eylemlerin neticeleri pat diye karşımızda beliriyor. Yani bunlar 700 sayfanın 2 sayfasında bir anda açıklanınca benim bi hadi oradan ya diyesim geldi açıkçası. Bir de son sahil sahnesinde sinirden kitabı fırlatacaktım artık. Gerçekten okumaktan en nefret ettiğim cümle "Aelin, Maeve'in önünde eğilmişti. Elide için." oldu. Yani tıfıl, topal bi hizmetli kızına yüklenen anlama bak ya bir şey demiyorum yani ne işe yararsın ki sen? Kendisi de diyor
Fırtınalar İmparatorluğuSarah J. Maas · Dex Yayınları · 20181,816 okunma