Bir değiliz biz, benim başımı okşayıp, yaptığım işle gurur duyan kimse olmadı, ne sırtım sıvazlandı, ne de arkamda duruldu. Beni ben büyüttüm, ben yaşattım, ben öldürdüm...
Çok eskiden kullandığım bi parfüm vardı aşırı seviyordum bitmesin diye kullanmaya kıyamıyordum falan, şimdi rafta duruyor öyle artık ilgimi çekmiyor abartmışım diyorum o kadar da güzel değilmiş diyorum sıradan geliyor işte zamanla vazgeçemem sandığım herkesten ve her şeyden böyle vazgeçtim...