Hayatın içinde mutluluk, hüzün,sevinç,acı ve keder KOL KOLA gider...Mutluyken de Kederliyken de DURUŞUNU bozmayan kişi, kişisel gelişimde ZİRVEDEdir...
Yaşanan bunca kötülüğe rağmen hâlâ başımıza TAŞ yağmıyorsa bunu GARİPLERE ve GÖNLÜKIRIKLARA borçluyuz...
Bu dünyanın efendileri, BÜYÜK SIKINTILAR ÇEKTİKLERİ HÂLDE isyan etmediler, ALDIĞI HER NEFESE ŞÜKREDENLER, PAZARLAMA FAALİYETLERİNE İHTİYAÇ DUYMADAN ve GÜRÜLTÜ YAPMADAN YAŞAYANLARDIR..