Ebru Birgin

Yarının yeni bir gün olduğunu düşünmek güzel,değil mi? İçinde daha hiç hata yok.
Sayfa 195·Kitabı okudu
Reklam
Düş kurmanın en kötü yanı, durmak zorunda olduğunuz zamanın gelmesi. O zaman, acı veriyor.
Sayfa 41·Kitabı okudu
Sabah diye bir şeyin var olması enfes değil mi?
Sayfa 41·Kitabı okudu
Yaşadığımız dünya çok ilginç. Eğer hakkında her şeyi bilseydik o kadar da ilginç olmazdı, öyle değil mi? O zaman hayal gücü için yer olmazdı, öyle değil mi?
Sayfa 22·Kitabı okudu

Ebru Birgin

, bir kitap okudu
Puan vermedi·464 syf.·
10 günde okudu
·
2022 1. kitabı
Sinan Akyüz
8.2/10 · 1.688 okunma
Reklam