Ebb

Ebb
oruç aruoba, "sevmek, içini açmaktır" diyor; şükrü erbaş ise, "insanın içini dökmekten vazgeçmesi ayrılık."
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Hani insan her şeyi unutarak yaşayabilirdi ama her şeyi hatırlayarak yaşayamazdı. Hani unutmak,insan soyusunun en büyük şifasıydı.
İnsan,beklemekle doludur !
güzel bir kitap okuduğunda, güzel bir film izlediğinde gelen arınmışlık ve kutsanmışlık hissini çok seviyorum
“Yaşamak” diyor Tarık Tufan, “İnsanın ömrü boyunca kaçmaya çalıştıklarına tek tek yakalanma tecrübesidir.”