Okuma sevdalısı bir öğretmen
Hayatı size gülmeyi unutturacak kadar ciddiye almayın ....En iyisi mi al bir kitap ve oku bak neler değişecek ....
Bi boşluk bul,
Nefes al,
Bi gülümse,
OKU
Tefekkür et...
Bana göre hayvanların rengi yoktur.Başkalarından birşey gizlemedikleri için buna ihtiyaçları da olmaz.Biz insanların aksine onlar herzaman kendileri gibidir...