EBRAR

EBRAR
@ebisxq_
"Toprak diyorum albayım... Sevdiklerimizi aldığı için mi bu kadar güzel kokar?.."
Çok hoş detaylar...
"Koklamaya kıyamam benim güzel manolyam.." 💙 "Bir menekşe kokusunda seni aramak var ya..." - Aslında menekşenin kokusu yoktu. Manolya ise koklandığında kararırdı... 💔
1000Kitap
Reklam
Kolay olacağını sanmıyorum. Kim bilir, belki bir gün Senin yokluğuna alışırım...
1000Kitap
Kazılı kuyum <3
Ben su muyum bunları kaldırayım !.. 💙 ~ Yüzyüzeyken Konuşuruz ~
Müzik