"Şeker istemiyorum," diye yanıtladım. "Şekersiz çayı daha çok seviyorum."
"Ablam merak etmiş" dedi Mudi.
"Ben de senin yeterince tatlı olduğunu, ayrıca şekere gereksinim duymadığını söyledim."
Şimdi sana desem ki falan yerin kralının bir oğlu dünyaya gelmiş. O millet eğlence yapıyor. Bu sözlere hiç şaşırmaz ve belki de bunu pek normal karşılarsın. Ancak bir düşün. Düşün ki;
Birinci olarak, çocuğun yaşayıp yaşamayacağı bilinmiyor,
İkinci olarak, iyi bir insan olup olmayacağı da bilinmiyor,
Üçüncü olarak, insan olduğu için iyiden çok kötülüğe yöneleceği de olası.