Ebrar

Ebrar
@ebrariinn
arsızlıktandır
“Ruhumdaki bu tutkulu sevgi nedir,neden ezgim hep sana sesleniyor?”
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Dilden önce bir bütündüm,güçlüydüm;söze gerek yoktu Dil Ben’i böler,kayba uğratır,bir tür boşluk ve eksiklik hissine neden olur.
4’e özlem
Ne kadar istemiştim Nelerden vazgeçmiştim Bir şey olmak için Hayatında senin Sen giderken ben Işıkları söndürdüm Prangalar giyindim Tam dört yıl olmuş dün
Mekânın bir ıssızlığı vardır Denizin bir ıssızlığı Issızlığı ölümün, ama hepsi de Kalabalık sayılır kıyaslandığında Daha engin olan o yerle Bir ruhun kendine açtığı O kutup mahremiyetiyle
Alıntı