Ebrar

Ebrar
@ebrariinn
Dilden önce bir bütündüm,güçlüydüm;söze gerek yoktu Dil Ben’i böler,kayba uğratır,bir tür boşluk ve eksiklik hissine neden olur.
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
4’e özlem
Ne kadar istemiştim Nelerden vazgeçmiştim Bir şey olmak için Hayatında senin Sen giderken ben Işıkları söndürdüm Prangalar giyindim Tam dört yıl olmuş dün
Mekânın bir ıssızlığı vardır Denizin bir ıssızlığı Issızlığı ölümün, ama hepsi de Kalabalık sayılır kıyaslandığında Daha engin olan o yerle Bir ruhun kendine açtığı O kutup mahremiyetiyle
Alıntı
Tanrı bizi sevmiyor
Söyledin ki namaz kıl, kıldım Söyledin ki oruç tut,tuttum Söyledin ki çalış,çalıştım Söyledin ki yanlış yola gitme,gitmedim Söyledin ki doğru yola git,gittim Arkadaşlık böyle mi olur ? Bir kere olsun söyledin mi ki “ ey filankes,derdin nedir senin?” Yıllardır neden ağlıyorsun ? Soruyorum; Kerem ve kerametin nerededir senin ?