Ebrar

Ebrar
@ebrsn_nnn
Ruh halim levha tektonigi...
Ben sana hep üşüyordum, Çünkü kıştım. Nakıştım, bakıştım. İnkâr etmiyorum da bunu Seni sevmek gibi büyük işlere kalkıştım. Ve lütfen inkâr etme, Sana en çok ben yakıştım...
1000Kitap
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Belki çok da şey yapmamak lazım diye bir şarkı var ya hani Aslında çok şey yapmak lazım
Akillandim kimseyi görmüyor gözüm... Mermiler seksin bu alemde teksin (tekim)
Selam uzuuuun aradan sonraaa
1000Kitap