Ebru

Orda olduğunu biliyorum ama gelicek misin, gelmicek misin bilmiyorum. Sensiz bi çareyim.
Şiir
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Bana bazen susmak iyi geliyor, çok konuşmayı sevmem ama senle sabaha kadar konuşurum hiç yorulmadan hiç sıkılmadan.
İnsan ve Duygular
Yazmak ne çare, dile düşmedikçe.
Şiir
Yolunu bekler gözlerim Bilsen kaç gece sesine sarılıp uyudum Kaç yıl geçti saydın mı hiç İçim paramparçayken sen ne yapıyordun Gelişini bekledim gelmedin bir türlü Gülüşünü bekledim gülmedin Sesini duymak istedim konuşmadın Kaç kere seviyorum seni dedim belkide anlamadın Şimdi kaç gecem gündüz olur bilmem.
Şiir
Allah büyüktür deyince içime ne kadar da çok huzur doluyor.
İnsan ve Duygular