"İnsanların gözü yalnızca çektikleri acıları, sıkıntıları görür. Sevinçleri ve neşeleri, yaşarken pek dikkate almazlar. Oysa bir an olsun gerçeği görebilsek aslında mutlu olacak birçok nedenimizin olduğunu fark edeceğiz."
"Öncelikle şunu belirteyim ki gösterişli laflardan, laf cambazlarından ve birilerinin elini eteğini öpmeye çalışanlardan hiç hoşlanmam.
İkincisi zamparalıktan, hele hele bunu ballandırarak anlatanlardan nefret ederim."