Merhabalar bugünün ikinci yorumu ile geldim. Yazarın dili akıcıydı, bir oturuşta bitirdim kitabı. Bazı yerlerde fazla detay olsa da genel olarak begendim kitabı ama keşke kapak daha farklı olsaydı, onun dışında her şey güzel. Kemal'in lise aşkını unutamaması, Üniversiteyi hayatı, iş hayatı ,Anne, babası, kardeşi ve eşiyle olan ilişkisi, arkadaşlık ilişkilerini okumak keyif vericiydi. Eşi Sevim'i sevmesine rağmen hâlâ Beyza'ya olan aşkını okuma biraz beni sinir etti. İnsanlar neden böyle ya. Aslında beyza ile yüzleşiyor ama evli olmasına rağmen unutamaması sinir etti beni. Biraz saplantılı bir aşık ama neyse. Çorlu, Eskişehir ve İstanbul'da geçen bu hikayeyi okumak keyif vericiydi. Yazarın duyguları bize geçirme şekli hoşuma gitti. Türü sevenlere önerimdir. Eminim kitapta kendinize dair satırlarda bulabilirsiniz.