Öncelikle wow diye başlamak istiyorum. Çok ama çok iyiydi. Bu kitabı okuyupta sevmemek mümkün değil. Abarttığımı düşünebilirsiniz ama cidden çok güzel. Psikolojik gerilim türünde okuduğum en iyi kitap, yılın favorileri arasında hatta. Kitabın ters Köşeleri müthişti. Resmen kitabın sonunda şok üstüne şok yaşadım . Olayları asla tahmin edemezsiniz. Gerilim ise baya yüksekti. Yayınevi cidden gerilim konusunda çok iyi. Kitabı bitirdiğinizde eminim sizde woww diyeceksiniz. Baştan sona müthiş bir kitaptı. Millie ve Nina ağzından hikayeyi okumak, olayların iç yüzünü öğrenmek keyif vericiydi. Cidden o sırların ardındaki gerçeğin bu olduğunu bilemezdim. Karakterlerin asla başta olduğunu sandığımız kişiler çıkmaması beni şaşırttı jdjd. Resmen hepsinin kişilikleri değişti. Her şey bir yanılgıdan ibaretti. O tavan arasındaki sırrı öğrendiğinizde ki tepkinizi çok merak ediyorum. Bahçıvan Enzo olmasa belki de bazı olaylar gün yüzüne çıkmayabilirdi. Kitaptaki her karakterin olaylara bir etkisi vardı. Gizem, psikolojik sorunlar, entrika, intikam, gerilim... Dolu bir kitaptı. Kitabın her sayfasından keyif aldım. İkinci kitap için aşırı heyecanlıyım. Türü sevenlere kesinlikle önerimdir.