Açıkçası kitabı bu kadar seveceğimi düşünmemiştim. Resmen aşık oldum kitabı. Baştan sona beni sürükledi. Akşam başladım gece saatlerinde Kitap bitti. Kurgu her şeyi ile doyurucuydu. Yazarın yazım dili sizi baştan sona sürükleyecek. Betimlemeler, karakterlerin yazılış şekli müthişti. Her şeyi tadındaydı. Sonu ise beni çok şaşırttı o kadar olayın sorumlusunun o kişi olması cidden şok edici. Bena'nın gizemli rüyaları beni o kadar merakta bıraktı ki, sebebini öğrenmek için kitabı asla bırakamadım. Sırların bir bir çözülmesi beni cidden keyif vericiydi. Bena'nın babasına aşırı sinir oldum başta ya. Ya sen ne hakla gidip kızının hayatına bu kadar karışabilirsin. Allah'tan sonradan her şeyin farkına vardı da bir oh çektim. Bena karakterini çok sevdim. Kendisi çok güçlü bir karakterdi. Aklına koyduğunu yapabilecek biri. Uras sen nasıl bir şeysin ya. En faw erkek karakterler arasına girdin. Aşkın için çabalamana bayıldım. Ponçik karakterim üzücü olaylar yaşadı ama sonunda mutluluğunu buldu. Başta çok gizemliydin ama neden öyle olduğunu anladık. Ege sende benim faw karakterler arasındasın. Her şeyiyle sevilesi bir karakter. Bena için çok iyi arkadaştın ve enerjine bayıldım. Eda ve Emir sizleri de sevdim. Aşk, entrika, ihanet, gizem, sırlar, aile, dostluk dolu bir kitaptı. Her şeyi ile çok güzeldi. Türü sevenler için kesinlikle önerim.