Öncelikle demek istiyorum ki bu kitabın yeri bende çok ayrı. O kadar güzeldi ki. Yaralarıyla birbirlerinin saran beş çocuk. Yankı, Lal, Bartu, Mutlu ve Işık sarca. çocukları çok kötü geçen bu beşli hep birbirlerine destek olmuş. Hepsinin kendisi içinde yaraları vardır. Hepsi birbirlerine umut olmuş. Küçükken Önder Sarca bunları bir araya toplar. Daha öncesinden seçmiştir. Bu dostların arasına bir kız girmeye çalışır. Helin Aktan. Yankı'nın dikkatini çekebilmek için bir ay boyunca uğraşmış. En sonunda gruba girer ama olacaklardan habersiz. Görevi ise bu grubun aralarını bozmak. Zamanla aralarında ki bağı görür ve onları ayıramayacağını anlar. Ayrıca bu görevde kendisi gibi yaralı beş çocuğun onu nasıl tamamlayacağından habersiz. Bu beş çocuk sayesinde mahrum olduğu bir çok şeye sahip olur en önemlisi aile. Gruba katıldıktan sonraki olacakları okuyup görün.
Bu kitap beni aşırı etkiledi. Kalınlığından sakın korkmayın çok akıcı. Okuyunca bir bakmışsınız bitmiş. Helin'in hiç pes etmeyişi, Yankı'nın her zaman başka bir yol vardır demesi, Işığın her zamanki ayakta dim dik duruşu ,Lal'in anne şefkati, Mutlu'nun adı gibi insanları mutlu edişi. Karakterler o kadar güzel anlatılmış ki.Okurken herşeyi onlarla yaşıyorsunuz. Onlarla beraber üzüldüm, onlarla ağladım, güldüm sinirlendim, eğlendim. Hâlâ okumayan varsa gidip okusun.