Daha ilk çıktığından beri kalbimi çalan bir kitabın yorumu ile geldim. Yazarın kalemini bildiğim için akıcıydı kurgu. O yolculukta hiç sıkılmadım. Yazarın betimlemeleri gerçekten insanı sıkmıyor ve o yolculukta zaten kayboluyorsunuz. Ayrıca ben kraliyet temalı kitaplara bayılıyorum. Okurken beni bu tarz kitaplar hiç sıkmaz. Prenses Sara gerçektende güçlü bir karakter ve krallık yönetebilecek bir karakter. Onun bu güçlü ve merhametli yönlerini de çok sevdim. Babası beni çok sinir etti ya sanki her şeyin suçlusu o. Yani neden suçu kendinde değilde kızından bulursun ki. Cidden çok sinir bozucu. Annesinin ise neden rüyalarına girip ona gözlerini açmasını söylemesini ise o sonda anlayabildim. Hazar beni çok fazla şoka uğrattı ya ben onu öyle biri olarak düşünmemiştim. Neden yani neden. Aalla böyle karakterler okurken beni kanser ediyor hhhdd. Sara ve Hazar'ın arasında olanlar için çok umutlandırmıştı ama hazar son gölü attı maalesef. Umarım ikinci kitapta işin gerçek yüzünü ögreniriz çünkü arkasında bambaşka bir şey olduğu belliydi. Ben öyle hissediyorum. Serinin ilk kitabı olmasına rağmen yazar asıl bombayı sona bırakmıştı ehehe. Aşk, gizem, karaliyet, aksiyon, ters köşe, ihanet... seviyorsanız bu kitap tam size göre. Okuyun, okutun arkadaşlar.