Merhabalar arkadaşlar kapağı ve konusu ile ilk çıktığından beri kalbimi çalan bir kitabın yorumu ile geldim. Zaten bana bana fantastik denilince hemen okuyasım gelior hemen bir merak sarıyor beni. Yazarın kalemi ile ilk tanışmam ama ben gayet başarılı buldum. Özellikle o evreni bana hissettirmesi çok güzeldi. Fantastiğin olmazsa olmazı o ters köşeler bu kitapta da vardı ve ben ters köşeli her kitaba bayılıyorum. Ana karakter başta çok sakindi ama sondan açılmaya başlaması beni heyecanladırdı. Nancy ile birlikte kendisini keşfetmesini, yeni maceralara atılmasını ve sırlar ile yüzleşmesini okumak eğlenceliydi. Rados hakkında şimdilik bir şey demek istemiyorum. Şimdilik Theodric ve Favian'ı sevdim umarım beni hayal kırıklığına uğratmazlar. Anladığım kadarıyla seride bizi sonu gelmeyen savaşlar eşlik edecek. Ben öyle tahmin ediyorum gerçi ben zaten savaş sahnelerini okumayı seviyorum ama biri ölmezse dhhf. Ama hep bir bedeli vardır maalesef ki. Kitap tam bir giriş kitabıydı ama olayların ve karakterlerin çok olduğu bir giriş kitabı. Güçler, lanetler, büyüler, savaşlar dolu bir kitaptı. Devamı için sabırsızlanıyorum umarım çok beklemeyiz. Bu kitap ile hâlâ tanışmadıysanız şimdi tam sırası.