Ebru

Ebru
@ebrucbn
Trajedi aslında tamamlanmamış bir komedidir. Bir gün buna güleceğiz. Bir gün herşeye güleceğiz.
Bir çocuğun acı çektiğini görmek hem de öz çocuğunun acı çektiğini görmek ama yardım edememek ne kadar tatsız bir durum.
Sayfa 80
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Bütün bunları söylemek kendine itiraf etmek zor. Ama siz herhalde beni anlarsınız. Hem hüzün hem kahkaha!
Sayfa 74
Ama en iyi anlarımda bile ben hep hüzünlenirim
Sayfa 74
Çok tuhaftı! Ağayamadım ama ruhum paramparça olmuştu.
Sayfa 72
Hatıralar mutlu olsun kederli olsun hep acı verir, en azından benim için öyle.
Sayfa 63