Ebru Çiçek

Ebru Çiçek
@ebrucickk
... insanın kalbini anlamak olanaksız bir şey.
Biz aslında insanları sevmeyiz. Sevdiğimiz, bir insan hakkında oluşturduğumuz fikirdir. Kısacası kendi uydurduğumuz bir kavramı - sonuç olarak kendimizi sevmekteyizdir.
Sayfa 161·Kitabı okudu
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Bazen her şey yorar insanı, dinlendirici olanlar bile.
Sayfa 148·Kitabı okudu
Her şey için ayrı ayrı hissetmeye kalktığımda ne çok ölüyorum!
Sayfa 145·Kitabı okudu
Ne zor iş, yaşamaya, az da olsa kıpırdanmaya mecbur olduğumu bilmek.
Yaşamanın verdiği mutsuzluk, bilinçli olma hastalığı bedenimin tüm zerrelerine işliyor, beni bunaltıyor.
Sayfa 141·Kitabı okudu