Tamamlanmak ve iyileşmek tıpkı Yin Yang sembolündeki gibi karanlığın da aydınlığın da iç içe geçtiği,bir dengenin sağlandığı büyük bir farkındalık gerektirir. Sadece ruhsal olarak değil, bedenimizle, yaşadığımız çevreyle, iş hayatımızla, doğayla, içinde bulunduğumuz mekanla kurduğumuz ilişkiler de böyledir...
Kadın erkek ilişkilerinin kurulma nedeni , aslında o ilişkiden beklentimiz olmasıdır. Kendimizi değerli hissetmek, bu dünyada birileri tarafından zorunlu olduğu için değil, sırf kendimiz olduğumuz için istenmek, talep edilmek ve yalnızlığımızı paylaşmak hayati ihtiyaçlarımız arasında yer alır. Bunun için kendimizi karşımızdakine açmamız, bağlanmamız, güvenmemiz, hayatımızın tüm zayıflıklarını ortaya koyabilmemiz gerekir.
"Güvenmek çıktığınız yolda kendinizi emniyete alan tek duygudur.Güven,korku,çekinme ve endişe duymadan inanma ve bağlanma duygusudur.Tohumları ise bebeklik ve çocukluk döneminde atılır."
"Güçlü ve zayıf yanlarımızla biz bizizdir...Derinlere doğru bir yolculuğa çıkacağız; Kendimizi daha iyi tanımak,anlamak, zayıflıklarımıza daha şefkatli olmak, güçlü yanlarımıza daha çok sarılmak, hem kendimize hem de dünyaya karşı daha iyileştirici olmak adına çıkacağımız bir yolculuktur bu..."