Ebru Ay

Ebru Ay
@ebruelis

Ebru Ay

, bir kitap okudu
6/10
·240 syf.·
118 günde okudu
·
2021 19. kitabı
Kayahan Demir
8.4/10 · 793 okunma
“Yeterince kitabın var” diyenlere cevabımız hazır.
"Aşk da bir kul hakkıdır. Ya hakkıyla sevin ya da hiç hakka girmeyin."
"Ne kadar derin olursa olsun yara,ne kadar uzak olursa olsun deva. Gördüklerin bir işe yaramıyorsa eğer, dermanını görmediğinde ara."
"Unutma; insanın bedenini ağırlık yorar, gönlünü ise nankörlük."