Mutluluğu yanlış tanımlıyoruz. Lay lay lom bir hayat yaşamak, hep eğlenmek değildir mutluluk. Acıyı sabırla, tatlıyı şükürle karşılamaktır. Allah ile arayı iyi tutarak, ondan gelene razı olarak yaşamak, işte asıl mutluluk budur.
Nasıl sorusunu herkes sorar ama niçin sorusunu sormak bir anlamda terfi etmektir. İşte eskilerden aldığımız öz vurur: “Niçin sorusundan korkuyorum evlat. Çünkü kalbini O biliyor…”