ebru şahin

Keşke vaktiyle,saçma da olsa iki laf etseymişim. Susunca yok oluyormuş insan, çok sonra öğrendim. ACZ
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Sağlıklı olan hiç üzülmemek değil, yara aldığın yerden üzülmektir.
Bir noktada hayatın akışı içerisinde, bir şeyleri sıkıca tutmak sadece elinin acımasına neden olur.
Kusurlarını saklayan bir insan kendi olamaz. Kendini aşırı ciddiye almak hatalarını saklama ihtiyacını ortaya çıkarır. Kendisiyle, yaşadıklarıyla dalga geçebilen bir insan hayata karşı daha esnek oluyor.
Hayatta arzuladığımız birçok şeye, delicesine onlara koşarak değil, kendimizi hayatın akışına bırakarak ulaşabiliriz.