ğifari

ğifari
@ebu_zere
üzerime geliyorsunuz
her yaşadığımız boş olduktan sonra yine o şeyler boş kalır neticeli bi tecrübe vermedikleri için... olan günlüğümüze oluyor. günlüğümüzün silinmeyen sayfaları boş şeylere doluyor
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
takvalı kişinin gözü yaşarır kalbi hüzünlenir ama vicdanı ve ruhu her zaman için huzurludur.
yemeğinizi namertle paylaşmayın.
düşündüm de sanki ben üstünüze geliyorum.
bence insanın ilgiye ihtiyacı yoktur sadece üstüne gelen onu darlayan insanlar,olaylar çok olunca, öyle ilgi ihtiyaçmış gibi hisseder. fıtratına dikkat etmemiş insanlar bu açıklamanın dışında kaldılar ama olsun.