her yaşadığımız boş olduktan sonra
yine o şeyler boş kalır
neticeli bi tecrübe vermedikleri için...
olan günlüğümüze oluyor.
günlüğümüzün silinmeyen sayfaları boş şeylere doluyor
bence insanın ilgiye ihtiyacı yoktur
sadece üstüne gelen onu darlayan insanlar,olaylar çok olunca, öyle ilgi ihtiyaçmış gibi hisseder.
fıtratına dikkat etmemiş insanlar bu açıklamanın dışında kaldılar ama olsun.