Beni sana getirecek bir yol bulmuştum, karanlıktan aydınlığa kavuşacaktım. Bu yolu umutla, sevinçle kazmış, kendimden de bir şeyler katmıştım. Şimdi yüreğimle açtığım bu yolu bir çırpıda kapatmak, ağır ağır dönmek, vazgeçmek zor geliyor...
Bak Milena, "seni çok seviyorum" diyorum ama gerçek sevgi bu değil belki de. "Sen bir bıçaksın, ben de durmadan içimi deşiyorum o bıçakla" dersem, gerçek sevgiyi anlatmış olurum belki...
Ben bütün zamanımı ve bütün zamanımdan bin kat fazlasını ve daha da iyisi, dünya üzerinde var olan bütün zamanları senin için kullanmak istiyorum; seni düşünmek, senin içinde nefes almak için.