e.

e.

, bir kitap okudu
Puan vermedi·119 syf.·
2023 9. kitabı
Melisa Kesmez
8.2/10 · 5,3bin okunma
Reklam
Beklememeyi öğretiyorum çünkü kendime. Kurmamayı, hayatın işine karışmamayı bazen. Yarının kestirilemez hallerine önceden isim takıp da, koşullamamayı kendimi.
Bazen gitmenin mi, yoksa kalmanın mı daha zor, daha hüzünlü, daha çekilmez olduğunu anlamamız için hayatın bize bunu bilhassa yaptığını düşünüyorum. İki seçeneğin de kurtuluş olmadığını anlamamız için.
Her şey öyle değil mi biraz da? Yokken daha güzel değil mi her şey? Uzaktan bakınca daha sevilesi değil mi?
“Ben... Ben, bir anlığına da olsa var olduğumuzu düşünmüştüm” diyebildim sadece.
Reklam