aslı gümüs

aslı gümüs
@eceayaz
Tabağına yiyebileceğin kadar yemek, hayatına sevebileceğin kadar insan al. İsrafın lüzumu yok.
oğrenci
lise
mersin
mersin
2 okur puanı
Aralık 2017 tarihinde katıldı
Tatil planı hazırsa sıra okuma listenizde!
Bu yaz yanınızdan ayırmak istemeyeceğiniz kitapları sizin için bir araya getirdik. 💬 Siz olsanız bu listeden hangisiyle başlardınız?
####suruçlumm####
¿¿¿¿¿"Önce vardin ,,,, Hic kimseye benzemiyordun... !!!!!!"Şîmdî yoksun,,,, !!!! " Herkes gibi oldun.."
aslı gümüs
Zaten genelde oyle oluyor cnm
#sen# Olecegim gun onu cagirin... Ona tek birsozum olacak,,,, Oyle gidilmez! =Boyle gidiler diyecem=
aslı gümüs
Aynn la yikmissin yine ortaligi guzelik
Olur da bir gün bir mesaj gelirse telefonunuza yabancı bir numaradan, '' Napıyorsun ? Konuşmamız lazım çok kötüyüm, sana ihtiyacım var'' gibisinden, o an içiniz de ki aşk ve merhamet duygularını içinizden silin atın.O mesajı okurken de hiç duygulanmayın. O mesaja da sakın cevap vermeyin, çünkü siz numaranın kime ait olduğunu merak ederken ikinci bir mesajı atacak.O ikinci mesaj geldiğin de anlayacaksınız, tilki kürkçü dükkanına dönmeye çalışıyor.Hani hayatımızı sikip giden var ya; gündüzlerinizi geceye çeviren, hayatı bize zehir eden, hani mesaj attığınız da ''Yeter artık rahat bırak beni'' diyen kişiliksizler var ya; bir gün size dönmek istediğinde ona karşı acıma duygusu değil de, nefret etme duygusu besleyin. Unutma ki; sen ona mesaj atıyorsun diye, hattını değişti.Sen onu deli gibi özlerken, o başkalarını mutlu etti. Şimdi sakın ola, ben ona kıyamam deme.O sana dönmeye çalışacak, senin yokluğunu fark ettiği zaman, aradığı mutluluğu bulamadığı zaman deli gibi isteyecek seni.Sakın onun masumluğuna inanma, yalvarsa bile.Ben artık çok değiştim, istersen baştan deneyelim dediği zaman ona ''Beni bıraktığın zaman mutluluğu kimde aradıysan ona siktir git'' diyeceksiniz.Bak bu kelimeyi dediğiniz zaman, direk ağlama moduna geçer onlar.Hatta hatta daha ağır konuş ki, ağlamaktan konuşamayacak hale gelsin.Sen onun yokluğun da ölmüşsün; o senin yokluğun da ağlamış çok mu ? Bir de utanmadan şöyle derler bakın ''Acımasız olma bu kadar'' o an onun ağzını sikesin gelir.Sanki her şeyi biz yapmışız da.. Sakın onlara bir şans daha vermeyin.Biliyorum, belki de çoğunuz bu yazdıklarımı onlar dönünce onlara karşı yapmayacaksınız.Şimdi size ne desem boş.Çünkü seviyorsunuz, istiyorsunuz, özlüyorsunuz.Belki de çoğunuz, onlar size döndükleri zaman ikinci bir şansı vereceksiniz, eminim.Belki
aslı gümüs
Ewt