Ah hadi söyle bana, ölünce içimdeki şarkılara ne olacak benim? Onca şarkı, onca melodi, onca ritim? Diyelim ki yarın ben öldüm, şarkılar da ölür mü benimle?
"Bu yukarısı güzel" dedi Rosetta. "Ama yarın bile daha az güzel olacak. Dünyaya ve insanlara olan saygımızı korumamız için, her şeyden vazgeçmeliyiz..."