İnsanlık kendisini çok fazla ciddiye alıyor. Oysa bu tutum dünyanın ilk günahıdır. Eğer mağara adamları gülmeyi biliyor olsaydılar tarih başka türlü vuku bulurdu.
Uğruna savaşacak ne mi var? Her şey. Hayatın kendisi, bu yetmez mi ? Hayatta olmak, acı çekmek, keyif almak. Uğruna savaşacak ne mi var? Hayat çok güzel, muhteşem bir şey. Bir denizanası için bile.. Ölüm kadar kaçınılmaz bir şey daha var. O da hayat.. Evrendeki gücü düşün, dünyayı hareket ettiren, ağaçları büyüten ve bu senin içindeki güçle aynı. Eğer sadece cesaretin ve onu kullanma isteğin varsa.
-Limelight