Konusu cok sıradan olsada eğlenceli ve akıcı bir anlatımı vardı. Okurken eğlenebileceğiniz güzel bir eser olmuş. Illa okuyun diyemesem de bir göz atmanızı tavsiye ederim. :)
Mükemmel bir polisiye romanı. Gerçekten hiç sıkılmadan okudum. Sonu o kadar supriz bir şekilde bitiyor ki insan sonunda kalakalıyor. Şaşırtıcı ve güzel bir roman. Kesinlikle okumalısınız.