📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
-Şey... o gün olanları unut lütfen
-Ne?
- Hepsi sadece bir kazaydı. Oluverdi işte.
-Ne? Hayır! İmkansız. Öyle bir olayı kolayca unutamam. O benim ilk seferimdi.
-Şey aslında... olanları ben unutmak istiyorum.
O kadar tatlıydı kii resmen tatlılık krizine girdim. Yani baş kahramanımız biraz pick me ama ben çok eğlenerek okudum. Çabuk bitmesin diye süreyi uzattım. Devamını heyecanla bekliyorum. Romcom seven herkese öneririm.