Tamam beni sevme... Ama başkasını hiç sevme. Nefret mi edeceksin! Benden nefret et! Ben senin nefretine de razıyım! Öfkene de razıyım! Senden gelecek her şeye razıyım! Yeter ki başkasını sevme!
"Usta sen anlamıyorsun. Zaten bu imkansızlığa aşk deniyor. O imkansızlık aradan çıkınca onun adı da ilişki oluyor. İlişki de dünyanın en sevimsiz şeyi."