Okuduğunuz için pişmanlık duyacağınız bir kitap değil , her satırından alıntılarımı paylaşmak buraya sığacak gibi değil ,okudukça gözden kaçırdığınız Farkındalık anını size hatırlatıyor ,bazı ufak yerlere katilmasam da , enerji veren bir kitap olduğunu düşünüyorum.Aslinda zevk aldığınız an da kalmanızı ,farketmenizi,meditasyonun sadece ağaç altında oturmak gerekmediğini ,koşarken , yüzerken,yürürken dahi meditasyon olabileceğini gösteriyor . Alışılagelmiş,günlük rutin işleriniz de gerilmemenin gerektiğini ,enerjinizi nereye yönetmeniz gerektiği hakkında fikir sahibi olmanızı sağlıyor .
İyi okumalar
"Kendimizi daha iyi hissettikçe,kendimizi daha üstün hissetmek için birilerinin daha az üstüne basarız."
Gerçekten de özgüvenli olan kişiler ,kendilerini daha iyi hissetmek için başkalarını küçümsemez ve etraflarında bir konuda onlardan daha iyi olan biri varsa kendilerini de küçümsemezler.