İnsanoğlu , ne yaparsa yapsın , vakti geldiğinde , doğduğu gibi ölüyordu işte ! Bu kesin emre ne para , ne güç , ne kudret ne de dualar karşı gelebiliyordu.
Körlük ve görmek ikisini arka arkaya okumanızı öneririm bütünlük açısından. Körlükte birden başlayan bütün insanların kör olduğu bir salgından bahsediliyor ki buradaki körlük karanlığa mahkum olmak değil beyaz bir perdenin gözlere inmesi. Tek bir kişi kör olmuyor oda kitabın kahramanı. Körlükle beraber büyük bir kaos başlıyor insanlar hayatta kalmak için büyük uğraşlar hayvanca dürtüler vs. İkinci kitapta ise bu körlüğün yaşandığı şehirde seçim zamanı ülkenin %83 boş oy kullanıyor ve gelin görün ki bunun suçlusu kör olmayan kahramanımız bulunuyor olaylar bunun etrafımda dönüyor. Körlük daha etkileyici ve sürükleyiciydi ama görmek daha sıkıcıydı.
GörmekJosé Saramago · Kırmızı Kedi Yayınları · 202222,9bin okunma