Ah bu erkekler ! Hepsinde aynı gurur , aynı kendini beğeniş. Bizim de bir kalbimiz olduğunu , bizim de mutlaka isteyecek bir şeyimiz olabileceğini, bir türlü akıllarına getirmek istemiyorlar.
Bir mukaddes vazife yapar gibi ölünün üzerine eğildim , henüz bir hayat bakiyesiyle titriyor gibi görünen gözlerine dudaklarımı sürdüm....... İlk Busemi Ben , Bir Ölünün Sönmüş Gözlerine mi Tevdi Edecektim !...