Anneysen ya da anne olmayı düşünüyorsanız okumanızı tavsiye ederim çünkü çok faydalı bilgiler, hikaye tarzında anlatılıyor.. ve okurken hiç sıkılmıyorsunuz ..
Kurabiye tadında hikayeler de cinlerden,perilerden neden bahsedilir anlayamadım?? Daha canlı, hayattan öyküler paylaşılsaydı iyi olurdu...Bir de tekrar eden sözler var, olmadı yani. :(