📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
"Ben insan olmanın çok zor olduğunu düsünüyorum Zihni Bey . Bu işin kadını erkeği yok . Kişinin isteğiyle toplumun değer yargıları her zaman örtüşmüyor. Aksine çoğunlukla çelişiyor. İstediği gibi yaşayamamak insanların psikolojisini bozuyor.
Hayır Nevzatcım aşk öldürmez ! Eğitimsiz , bencil , ruhsal olarak gelişmemiş insan öldürür . Sorun aşkta değil , sorun nasıl seveceğini bilmeyen insanda .