eda

eda
@eda4949
öğrenci
lise
trabzon
rize
20 okur puanı
Mart 2020 tarihinde katıldı
eğer bir gün geri dönmek gelirse içinden sakın gelme çünkü ben kabul etmem seni tamam inkar etmemde sevdiğimi ama dönme işte ben alıştım sensizliğe ben alıştım her gece gözlerim şişene kadar ağlamaya dışarıda sevgililere bakmaya benden sonra kime pardon kime canım dediysen onlara GİT:(
Ters Köşe Final Sevenler Buraya!
Bazı hikâyeler tam tahmin ettiğin gibi ilerler. Bazılarıysa son sayfada tüm bildiklerini sorgulatır. 🤯 Ters köşeleri seviyorsan, seni sonuna kadar merakta bırakacak 3 kitap önerisini keşfetmeye hazır ol!
en çokta ne koydu biliyormusun ömrüm dediğim adam beni hiç sevmemiş küçük bir kız çocuğuyla oynar gibi oynamış benimle ihanet etmiş koskoca bir yalanmış...
unutursun dedin nerden bileceksin sen sensizliği hiç tattınmıki?? o gitti demeye dilim varmıyor seni bana soranlara oda çok sevmişti demek isterdim ama ilk yutkunuyorum gözlerim doluyor biraz ve sonra tanımadığımı söylüyorum en güzel günlerimi geçirdiğim adamı....
Erkek: Sen bi kitabı iki kere okudunmu Kız : evet okudum Erkek : hepki sonu değiştimi Kız : SUSTU!!
Kimse bilsin istemiyorum kalbimin kırıldığını. İşte bu yüzden herkesten gizlerim, yüzümü gülerken kalbimin ağladığını.