eda

eda
@eda4949
öğrenci
lise
trabzon
rize
20 okur puanı
Mart 2020 tarihinde katıldı
Aşık olacaksan ya tam olacaksın, olmayacaksan da aşık etmeyeceksin! Ne acı çekeceksin, ne de çektireceksin!
Ters Köşe Final Sevenler Buraya!
Bazı hikâyeler tam tahmin ettiğin gibi ilerler. Bazılarıysa son sayfada tüm bildiklerini sorgulatır. 🤯 Ters köşeleri seviyorsan, seni sonuna kadar merakta bırakacak 3 kitap önerisini keşfetmeye hazır ol!
sevmişti oda beni şimdi niye çekip gitti her aşk masalı güzel bizimkiyse KÖTÜ bitti....
KEŞKE OLMASAYDI SONUMUZ BÖYLE
ben ölsem belki o ağlardı ama o ağlarsa ben ölürüm
Hani hatırlar mısın? O sabah,okula gelmiştim. Seni görmüştüm sende beni görmüştün. Dakikalarca sana bakabilirdim o zaman. Sonra ikimizinde Spor dersi vardı. Bahçedeydik. Ben sırada duruyordum. Sen de başkanmışsın. Onu öğrendim. Sonra arkadaşım bana vurmuştu. Ağlamaya başlamıştım bende. Sen geldim yanıma, iyi Misin diye sormuştun. Bende iyiyim Sağol demiştim. Hoca gelene dek yanımda önümde eğilip,beklemiştin. Bi ara Karnım birden ağrımaya başlamıştı. Bağırmıştım, sende elimi tutup iyi misin bir sorun mu var demiştin. Hoca da gelmişti, Ne oldu diye. Herşeyi anlatmaya başlamıştin. Annemi aramistik, ama işi vardı o yüzden gelmemişti. O andan itibaren teneffüs te sürekli sınıfımıza gelip beni Soruyordun. Diğer gün olduğunda kapıda benim gelmemi beklemissin. Arkadaşım demişti. Seni bekledi benimle diye. O günden sonra sürekli konuşuyorduk. Heh ben o aralar sana aşık olduğumu farkettim. Sende aşıkmışsın. Sevgili olmuştuk. Neyse en iyi arkadaşım ölmüştü. Arabada tatilden gelirken kaza yapmışlar. Ben okadar çok aglamistim ki,gözlerim kıpkırmızı idi. Sen Hep yanimdaydin. Hiç yalnız birakmamistin. Sana sakin benibirakma ben Sensiz yaşayamam demiştim. Sende yaşarsın demişti ben ölsem de senin yanında olacağım demiştin. O kadar inandım ki o sözüne.