Kayıp Ayraç

Kayıp Ayraç
@eda_ercan
İki elin kanda olsada gel diyordu telgrafın. ( Orhan Veli Kanık)
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Ne bir güzel var avutacak gönlümü Bu şehirde, Ne de bir tanıdık çehre; Bir tren sesi duymayagöreyim, İki gözüm, İki çeşme.
Sayfa 24·Kitabı okudu
Ben asker iken bir mektup yazmıştın. Orada "Mucizeler beklemeye hakkımız yok mu?"diyordun. Zaten kala kala bir o hakkımız kaldı galiba.
Sayfa 23·Kitabı okudu
Emin ol, dünyada hiçbir şeyden zevk almıyorum. Bütün bu tatsız günler içinde yalnız seni arıyorum.
Sayfa 23·Kitabı okudu
Hiçbirine bağlanmadım Ona bağlandığım kadar
Sayfa 17·Kitabı okudu