edaa♡

edaa♡
anitsayac.com Her yerin yabancısı
Yeter ki bu yılgınlık çıkmazında Şiirsiz ve sensiz Bir saniye bile düşünülmesin
Alıntı
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Aşka mühür vurulur mu hiç Kavgaların en korlusunda bile
Alıntı
Sınırsız özlemler içinde ve suskun Yine yollarda sessiz kalırdık Bizi bizsiz delen Ferhad'ı alkışlar Bizi bizsiz seven Kerem'i tanırdık Kül olurduk aynı yangınlarda Yine bir başımıza kimsesiz ağlardık Öylesine yaşardık ki günleri yüzyıl gibi Cehennem bile imdat dilerdi bizden Cehennemi cennete yine biz bağlardık
Alıntı
Suçu neydi badem çiçeklerinin Menekşelerin leylakların suçu neydi
Alıntı