Eda Kaya

Eda Kaya
@edaakaya
Puan vermedi·282 syf.··
2023 4. kitabı
Gece yarısı kütüphanesi akışı güzel duru anlatımı olan bir kitap. Yoğun bilgi içeren kitaplardan sonra dinlenme tadında okunabileceğini düşünüyorum. Onun harici kitabın arka kapağında da belirtildiği üzere ergen ve genç yetişkinlere uygun olduğunu düşünüyorum. Kitabın üzerine şekillendiği paralel evrenler düşüncesi ve ele alış şekli oldukça hoşuma gitti. Farklı anlatımıyla alt metinde oldukça mesaj taşıdığı söylenebilir. Hayatı derinden sorgulatıyor desem abartmış olabilirim ancak hakkıyla okunduğunda kitaptan anlam çıkarmamak mümkün değil.
Gece Yarısı KütüphanesiMatt Haig · Domingo Yayınevi · 202598,6bin okunma
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.

Eda Kaya

, bir kitap okudu
Puan vermedi·282 syf.··
2023 4. kitabı
Matt Haig
8.2/10 · 98,6bin okunma
İnsanın ideal tavrı belli bir dereceyi geçtiğinde, hayırseverliği ve insanlığı göze çarpar boyutlara geldiğinde, şüphelenmemiz gerekir.
Sayfa 216 - Olimpos·Kitabı okudu
Psikoloji