Hayat çekiciliğini parıltısına mı yoksa karanlığına mı borçlu?
Bildiklerimizin peşinde mi gittiğimizde mutluyuz yoksa bilmediklerimizi arama ihtiyacımız mı bizi hayata bağlamakta?
Ne çok soru var birçoğumuzun kafasında?
Ya umutlarımız, hangimiz kurumuş bir yaprağın kaldırımın üstünde koşması gibi peşinden gidebiliyoruz umutlarımızın..