Eda

Eda
@edabicen
"Ölüm, hayattaki en büyük kayıp değildir, en büyük kayıp biz yaşarken içimizde ölendir."
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
"Yaşadığımız acılar,kavrulduğumuz ateş,bizi bazen büyümek zorunda bırakır."
"Öyle çok üzülecek,öyle çok düşeceksin ki...Defalarca güvenecek,sonra kaybedeceksin.Bunların hepsi ayağa kalktığında seni daha güçlü kılacak."
"Umut,en son ölen duygudur."
"Bir gece, ruhu kanayan bir adama yara bandı uzattım."