Oysa kara görünmüştü.Çok uzakta değildi.Sanki kulaç atsam oradaydım,kıyıda.Sanki tamamdı her şey,güneş tepede,rüzgar bizden yana...Ama fırtına beklemez körfeze girmeni.Olsun.Kaç kez ulaştı bu yorgun gemi o kıyıya.Yelkeni yırtık olsa da kaptanı bırakmaz dümeni...