Eda

Eda
@edaekr
İçimin içinden sesleniyorum size.Keşfinizin gizinde unutturmaya çalıştığım zihnimin kahrolası derinliğinden.
Kazanmak kirlidir,kaybedelim insan kalırız.
Ters Köşe Final Sevenler Buraya!
Bazı hikâyeler tam tahmin ettiğin gibi ilerler. Bazılarıysa son sayfada tüm bildiklerini sorgulatır. 🤯 Ters köşeleri seviyorsan, seni sonuna kadar merakta bırakacak 3 kitap önerisini keşfetmeye hazır ol!
All we have is now!
Dünya küçük... Herkes altı adım yakın birbirine Ve altı kol boyu uzak bir diğerine... Dünya küçük... Aynı karından doğmasan da kardeşin bir nefes ötende...
Oysa kara görünmüştü.Çok uzakta değildi.Sanki kulaç atsam oradaydım,kıyıda.Sanki tamamdı her şey,güneş tepede,rüzgar bizden yana...Ama fırtına beklemez körfeze girmeni.Olsun.Kaç kez ulaştı bu yorgun gemi o kıyıya.Yelkeni yırtık olsa da kaptanı bırakmaz dümeni...
Evi yıkık, halısı hasır, döşeği çuldur. Oğlu şehit, torunu yetim, gelini duldur. Neden vatanı koruyanlar hep yoksuldur?