Çerezlik mükemmel bir kitap. Bir kaç saatte size güzel mi güzel bir kitap okuma zevki yaşatıyor. Kitap adını -onların deyimiyle- delilerin yattığı bir koğuştan alıyor. Kitabın baş karakterleri akıl hastası olan İvan Dmitriç ile Doktor Andrey Yefimıç’tir. İlk başta İvan Bey benim çok ilgimi çekmiştir. Eğitimli,bilgili bir adamın yakalanma korkusuna yakalanıp -suç işlemeden- kendi kendini bitirmesi kitabı okurken kafamda küçük,hoş kavgaları sebebiyet vermiştir. Doktor da az değil tabi,sonu hak etti mi? Orası tartışılır. Genel açıdan kitap bir içim sudur,şıp diye biter. Mutlaka okumalısınız :)))