edalingo

edalingo
@edalingo
hiç var olmamış bir dünyayı gerçekmiş sanıp
Yaptığımız şeylerle mi tanımlanırız? Varlığımız, teşebbüs ettiğimiz şeyler üzerinden mi tanımlanır? Kadın ve erkek yaptıkları şeyler midir, yoksa kişiliğimizin hakikatiyle eylemlerimiz arasındaki bir fark, bir mesafe var mıdır?
Sayfa 25·Kitabı okudu
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Yaptığımız şeylerle mi tanımlanırız? Varlığımız, teşebbüs ettiğimiz şeyler üzerinden mi tanımlanır? Kadın ve erkek yaptıkları şeyler midir, yoksa kişiliğimizin hakikatiyle eylemlerimiz arasındaki bir fark, bir mesafe var mıdır?
Sayfa 25·Kitabı okudu
Ya unutacaktık ya ölecektik ya da unutarak ölecektik. Unutmak ya da ölmek ya da unutmak ve unutmaya çalışırken ölmek.
Sayfa 20·Kitabı okudu
Alkol, unutmanın boşluğunu dolduruyordu. Her şeyin sorumlusu dünyaydı, etrafımızdaki insanlara unutmaya çalışmaktan -alkol sayesinde, alkol yüzünden unutmaya çalışmaktan- başka bir seçenek bırakmayan dünyaydı tek sorumlu, ama dünyayı mahkûm etmek mümkün değildi ki.
Sayfa 20·Kitabı okudu
En anlaşılmaz olanı, dünya tarafından dayatılan normlara ve kurallara uymakta zorlananların bile -bir erkeğin asla ağlamaması gerektiğini söyleyen senin gibilerin- başkalarını bu kurallara uydurmak için deli gibi çırpınması.
Sayfa 17·Kitabı okudu